به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بستک برگزار شد 

مسابقات پرس سینه، همایش دوچرخه سواری و والیبال بانوان و آقایان 



مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان با درخشش باشگاه های شهرستان بستک به پایان رسید.
 
به گزارش صبح ساحل،  ایوب بژندی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستات بستک گفت :مسابقات پرس سینه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، با حضور ۵۲ ورزشکار و در قالب ۹ تیم شرکت کننده در سالن پیامبر اعظم شهرستان بستک برگزار شد.
ایوب بژندی گفت : این مسابقات طی یک روز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رقابت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و بصورت انفرادی و تیمی برگزار شد.
وی افزود:در بخش گروهی و باشگاهی رده سنی جوانان  این رقابت ها، تیم پاسلار هرنگ با کسب ۳۱ امتیاز، تیم هیات بدنسازی بستک با کسب ۳۰امتیاز،  و تیم هادزین با کسب ۱۲ امتیاز مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش تیمی و باشگاهی مسابقات بزرگسالان رقابت های پرس سینه  باشگاه هیات بدنسازی بستک با ۵۶ امتیاز، باشگاه بردیا بندرعباس با ۴۶ امتیاز و باشگاه امین بندرعباس با ۳۱ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند و احمد کاروانی موفق به کسب عنوان اورالی این دوره از مسابقات شد. رئیس هیات بدنسازی و پروش اندام شهرستان بستک با تاکید بر این این که این دوره از مسابقات با نظم وشور شعف خاصی برگزار شد .
خبر دیگر از ورزش بستک این که همایش بزرگ دوچرخه سواری  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی شهرجناح برگزار شد. همایش بزرگ دوچرخه سواری به میزبانی شهر جناح  با استقبال پرشور مردم این شهر 
با حضور حمید قسوریان فرماندار شهرستان، یوسف برلس رئیس اداره ورزش وجوانان، شهردار و شورای شهر و رئیس هیات دوچرخه سواری در پارک سه برکه شهر جناح برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایز ارزنده ی به شرکت کنندگان اهدا شد.
همچنین یک دوره مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی سالن بانوان هرنگ برگزار شد و با قهرمان تیم  میزبان به پایان رسید.
تیم های وحدت عالی احمدان، بهزستی جناح و سپید بستک مقام های دوم تا چهارم را از آن خود کردند 
مراسم پایانی این مسابقات با حضور یوسف برلس رئیس اداره ورزش وجوانان،  خانم نرگس ابروفراخ مسول ورزش بانوان وطیب بنایی رئیس هیات والیبال برگزار شد.
مسابقات چهارجانبه والیبال آقایان هم که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی سالن شهید بستکی زاده در جریان بود  با قهرمانی میزبان به پایان رسید و تیم های خلوص، گودگز و کهتویه مقام های دوم تا چهارم را از آن خود کردند. مراسم پایانی این پیکارها با حضور یوسف برلس رئیس اداره ورزش وجوانان، مجتبی ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر بستک و طیب بنایی رئیس هیات والیبال برگزار شد  و یوسف برلس در مراسم پایانی از تیم های شرکت کننده تقدیر و تشکر کرد . همچنین برلس از شروع خوب  بنایی رئیس هیات والیبال جهت راه اندازی مجدد این هیات با برنامه ریزی های انجام شده تشکر کرد و از مسئولین تیم ها خواست جهت پویایی بهتر والیبال هیات والیبال را همراهی کنند. وی از همراهی مجتبی ایرانمنش عضو شورای شهر بستک و نماینده شورای شهرستان نیز  تقدیر و تشکر کرد.‌
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها